سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 10 مدل لباس کار قنادی

فرض کنید وارد یک قنادی می‌شوید . قصد شما از ورود به این قنادی خرید مقداری شیرینی برای مهمانی است که قرار است بعد از ظهر مهمان خانه شما باشد. به محض ورود به قنادی لباس کار شیک و جذاب کارکنان توجه شما را به خود جب میکند. با گذشت زمان و صحبت و مشاوره برای انتخاب شیرینی مناسب و مواجهه با برخورد گرم کارکنان, توجه شما بیش از پیش جلب می‌گردد. در نهایت شما با تجربه ی یک خرید بسیار لذت بخش از شیرینی فروش خارج می‌شوید . در این حالت اگر مجدد برای مقاصدی مشابه قصد خرید شیرینی جات داشته باشید ,اولین انتخاب شما این شیرینی فرش خواهد بود.  
حالا یک سناریوی دیگری را در نظر بگیرید. اگر به محض ورود به مغازه, با لباس کاری مواجه میشوید که چندان جذابیتی نداشت. از نظر رنگ و طرح در سطح پایینی قرار داشت, همچنین نوع برخورد کارکنان هم دوستانه نیست. در این صورت حتی اگر کیفیت محصولی که به شما تحویل میگردد در سطح بالایی باشد در اینصورت تجربه شما از این خرید تجربه لذت بخشی نخواهد بود.  
بنابراین کیفیت به زنجیره ای از عواملی از ابتدی سفر مشتری تا انتهای مسیر خرید وی بستگی دارد. حرفه ای ها به لباس کار به عنوان فرصتی در زنجیره ی ارائه کیفیت نگاه می‌کنند.  
در این مقاله چندین مدل لباس کار مناسب برای استفاده به عنوان مدل لباس کار قنادی را معرفی خواهیم کرد. این مدل ها توسط شرکت طراحی و تولید لباس کار بن بیگی به بازار ارائه می‌گردد.  
پیراهن آشپزی یقه ایستاده سبز کد 9574

 

پیراهن آشپزی یقه ایستاده سفید کد 9506

 

 

پیراهن آشپزی سفید کد 9514

 

 

پیراهن آشپزی یقه ایستاده زرشکی کد9570